english

Is je betaling mislukt of geweigerd?

Wat vervelend dat je betaling niet gelukt is. Lees wat je kan doen.

Betaald met iDEAL

Bij een betaling met iDEAL wordt het geld direct van jouw rekening afschreven. Als je niet zeker weet of je betaling is gelukt, kan je het op deze manier controleren. Is er geen geld van je bankrekening afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt en ben je geen geld kwijt. Je kan je betaling gewoon opnieuw plaatsen.

Betaald met creditcard

Het kan gebeuren dat jouw betaling geweigerd wordt. Dat is natuurlijk heel vervelend. Helaas hebben we geen inzage in de reden. De betaling is automatisch geannuleerd en er wordt niks afgeschreven. Wil je alsnog een betaling doen? Plaats hem dan opnieuw en kies voor iDEAL of Incasso.

Gelukkig doen we er alles aan om mislukte betalingen te voorkomen. We werken met een betrouwbare partner (Buckaroo) voor onze online betalingen.

Heb je nog vragen?

Bel gerust onze Servicelijn (020 6262 620, ma t/m do van 09.30 uur tot 16.30 uur). Zij helpen je graag verder.

Zorg voor elkaar en de toekomst

Het gaat nu maar om 1 ding: het oplossen van de coronacrisis. Samen kunnen we deze crisis aan. Toch is het verstandig om ook alvast vooruit te kijken: naar de economische crisis en de klimaatcrisis. Want hoe willen we verder? Door nu naar de toekomst te kijken, komen we hier samen beter uit.

Loading...